بافت آیفون 7 پلاس آیفون 8 نمایش بازار

بافت: آیفون 7 پلاس آیفون 8 نمایش بازار ایفون 8 صفحه نمایشخمیده گوشی تازه اپل

  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

    گت بلاگز اخبار گوناگون از گریم هالووین تا خرید بلک فرایدی

    هرساله به تقویم ایرانی مناسبت های جدیدی از دیگر فرهنگ‌ها در حال اضافه شدن است که پیش از این جایی نداشته هست. جمعه آخر ماه نوامبر یا نخستین جمعه آذرماه بهانه‌ای

    از گریم هالووین تا خرید بلک فرایدی

    از گریم هالووین تا خرید بلک فرایدی

    عبارات مهم : بازار

    هرساله به تقویم ایرانی مناسبت های جدیدی از دیگر فرهنگ ها در حال اضافه شدن است که پیش از این جایی نداشته هست. جمعه آخر ماه نوامبر یا نخستین جمعه آذرماه بهانه ای شد تا سراغ این مناسبت ها برویم.

    به گزارش مجله مهر، برگزاری مراسم و مناسبت های غربی در داخل کشور چندسالی ست که به شکل عجیب و غریبی باب شده است است و تصویر های آن را می توانید در اینستاگرام، تلگرام، شبکۀ اجتماعی فیس بوک و … به آسانی جستجو کنید. مناسبت هایی که به نحوه خنده داری بومی سازی شده است و حتی ممکن است به شکل اولیه اش هیج ربطی نداشته باشد. جمعه این هفته آخرین جمعه ماه نوامبر هست. جمعه ای که در تمام دنیا به عنوان جمعه سیاه آشنا می شود و در چندسال اخیر نیز سروکله اش در هایپرمارکت ها و فروشگاه های اینترنتی پیدا شده است است تا مخاطبان را ترغیب به خریدی ارزان و پرسود کند. به بهانه فرا رسیدن جمعه سیاه و تبلیغ فروشگاهها و مراکز تجاری سراغ مناسبت هایی رفتیم که در سالهای اخیر میان ایرانی ها جا باز کرده اند.

    ولنتاین: ۱۴ فوریه – ۲۵ بهمن
    از اوایل بهمن ماه صورت بسیاری از فروشگاه ها و پاساژها شهرها به خصوص در پایتخت به رنگ قرمز در می آید تا به رهگذران یادآوری که ولنتاین یا «روز عشق» نزدیک هست. ولنتاین قطعا قدیمی ترین مناسبت وارداتی در این فهرست است که طرفداران پروپاقرصی هم دارد که احساس می کنند جهت اثبات علاقه و علاقه ارزش باید این روز را حتما همراه با همسر و یا نامزدشان باشکوه برگزار کنند. به همین علت بازار عروسک فروشی ها و گلفروشی های حسابی پررونق است.

    از گریم هالووین تا خرید بلک فرایدی

    در افسانه ها آمده است یکی از امپراطورهای روم باستان براین عقیده بود که مردان مجرد بهتر از مردان متاهل می جنگند. از این ازدواج را جهت مردان جوان امپراطوری منع کرد. ولی کشیشی به نام «والنتین» این حکم را ناعادلانه می دانست و جنگجویان را مخفیان به عقد دختران محبوبشان در می آورد. ولی بعد از لو رفتن این ماجرا کشته شد و سالمرگ این کشیش «روز عشق» نامگذاری شد. روزی که اگر در دنیا به شکل های متفاوت برگزار می شود در کشور ما به خرید خرس های عروسکی بزرگ و قلب های قرمز و تصویر های اینستاگرامی ختم می شود.

    کریسمس ۲۵ دسامبر-۶ژانویه، ۴ تا ۱۶ دی
    برگزاری مراسم کریسمس سنت هرساله مسیحیان و پیروان حضرت عیسی در سراسر دنیا هست. خرید درخت کاج، شکلات های رنگی، هدیه های سال جدید، پوشیدن لباس قرمز رنگ بابانوئل از جمله رسم و رسومات این مراسم هست. اقلیت های مسیحی نیز در سراسرجهان این مراسم خوش حالی را برگزار می کنند در حالی که در بعضی کشورها مانند چین و عربستان سعودی برگزاری این مراسم خوش حالی ممنوع هست. ولی این رسم فارغ از رنگ و بوی مذهبی چندسالی است به علت تبلیغات زیاد بین باقی فرهنگ ها و ادیان نیز در حال گسترش بوده و تبدیل به یک پُز فرهنگی شده است است! به طوریکه اثر کریسمس را در صنف های متفاوت مانند قنادی، آتلیه های عکاسی، لباس فروشی ها می توان دید. شرکت «لینت» یکی از معروف ترین برندهای تولید شکلات دوسال قبل جهت سال تازه داستان ۱۰۰۱ شب را با تقویم کریسمس ترکیب و به بازار عرضه کرد. این شرکت به خاطر به دست آوردن مشتری های مسلمان علاوه بر صفر کردن درصد الکل شکلاتهایش در این نمونه از طرح یک ساختمان سنتی با معماری شرقی جهت بسته بندی شکلاتش استفاده کرد.

    هرساله به تقویم ایرانی مناسبت های جدیدی از دیگر فرهنگ‌ها در حال اضافه شدن است که پیش از این جایی نداشته هست. جمعه آخر ماه نوامبر یا نخستین جمعه آذرماه بهانه‌ای

    با این حال برگزاری کریسمس میان ایرانی های مسلمان زیاد از آنکه شبیه به آئین مذهبی مسیحیان باشد. شبیه به یک برنامه جهت عکاسی و دورهمی است.

    دروغ اول آوریل- دورغ سیزده فروردین
    یکی از پردردسرترین مناسبت های وارداتی دروغ اول آوریل یا دروغ سیزده هست. هرساله در بسیاری از کشورهای دنیا مردم از روز اول آوریل تا شب دروغهای بامزه ای را در اینستاگرام، تلگرام، شبکۀ اجتماعی فیس بوک و … و حتی سایت های خبری تولید می کنند تا یک شوک را به مردم انتقال یافته کنند.

    از پیشینیه این دروغ همه گیر اطلاعات زیاد دقیقی در دسترس نیست ولی عده ای معتقدند وقت شارل نهم یکی از پادشاهان فرانسه یعنی حدود ۴۰۰ سال پیش وقت اصلاح تقویم مراسم خوش حالی های سال نو از اول آوریل یعنی اول بهار به اول ژانویه انتقال یافته شد. این اقدام مخالفان زیادی داشت که همچنان اصرار داشتند اول آوریل به دید و دیدار عید بروند که دوستان آشنایان به این افراد که همچنان به عیددیدنی اول آوریل اصراد داشتند «احمق های آوریل» می گفتند.

    در این رسم عجیب و غریب نیز یک دروغ بزرگ مطرح می شود که اگر صاحب دروغ حقیقت را قبل از شب فاش کند به او نیز «احمق آوریل» گفته می شود. در سالهای گذشته طنزنویسان زیادی این دروغ ها را وارد مطبوعات کشور کردند. روزنامه شرق در سال ۱۳۸۴ دروغی گفت که نیمی از شهر را به هم ریخت. این روزنامه در صفحه اول خود نوشت:«برج میلاد در آستانه سقوط» و با فونت ریز و غیرقابل دیدی نوشته شده است بود کلی محتویات این صفحه دروغ سیزده هست. ولی کار از کار گذشته بود و عده زیادی جهت دیدن این کجی به پای برج میلاد رفتند.

    جشن هالووین؛ ۳۱ اکتبر- ۹ آبان
    هالووین تا چندسال پیش جهت ایرانی ها مراسم خوش حالی غریبه ای بود که در فیلم های سینمایی هالیوودی با آن روبرو می شدند و آن را از طریق ماسک های ترسناک و کدوحلوایی هایش می شناختند. ولی چندسالی ست به لطف بعضی مهدهای کودک و مدرسه ها تبدیل به یک مراسم خوش حالی مفرح شده است است که کودکان و نوجوانان به میمنت رسیدن ۳۱ اکتبر با لباس های عجیب و غریب و ترسناک ظاهر شوند. تاریخچه این مراسم خوش حالی به یک اعتقاد خرافی بر می گردد. گذشتگان اعتقاد بودند در این روز دروازه بین دو دنیا گشوده می شود و اروج خبیثه و اجنه و دیوها روی زمین می آیند. جهت همین در این شب مردم با پوشیدن لباس های ترسناک و کوبیدن طبل و اشیایی مثل بشقاب و قاشق به هم و ایجاد صدا تلاش می کنند تا دیو و اجنه را فراری دهند. ولی این مراسم خوش حالی میان ایرانی ها تبدیل به ضیافتی همراه با کدوهای حلوایی شده است و زیاد شبیه یک مراسم من درآوردی جهت یک دورهمی شبانه است.

    از گریم هالووین تا خرید بلک فرایدی

    از این روز از چند روز قبل از هالووین تبلیغات گریم های این مراسم خوش حالی به وسیله بعضی آرایشگاهها جهت شرکت در مراسم هالووینی به چشم می خورد!

    بلک فرایدی- جمعه سیاه؛ آخرین جمعه ماه نوامبر، نخستین جمعه ماه آذر
    «جمعه سیاه» شاید هیجان انگیز ترین مناسبت جهت قشر میانگین شهری در کشورهای غربی به خصوص آمریکا باشد. جمعه ای که علی رغم کشورما تعطیل نیست. ولی کارمندان می توانند این روز را مرخصی بگیرند. این روز که فردا مراسم شکرگذاری می شود، فروشگاهها و هایپرمارکت های متفاوت اجناسشان را با تخفیفهای اوج ارائه می دهند و مشتری ها می توانند خریدهای سال تازه خود را با قیمت پایین تری انجام دهند. هرساله تصویر ها و فیلم های عجیب و غریبی از هجوم خریداران به هایپرمارکت ها و حتی نزاع ها کتک کاری هایشان در شبکه های متفاوت پخش می شود تا جمعه سیاه مخالفان زیادی هم داشته باشد. مخالفانی که معتقدند این روز ترویج محض«مصرف گرایی» است.

    در ویکی پدیا جمعه سیاه آمده است: تاریخچه جمعه سیاه به بیش از ۲۰۰ سال پیش برمی گردد. در تاریخ آمریکا عبارت «جمعه سیاه» گفته می شود به ۲۴ سپتامبر سال ۱۸۶۹ بر می گردد که بعد از آخر جنگ داخلی در آمریکا نوبت به بازسازی رسید و ایالات شکست خورده جنوبی به وسیله شمالی ها در حال بازسازی بودند. در این میان دوتن از زمین خواران آن دوره به واسطه خریدهای عمده ای که در مدت کوتاهی انجام دادند انحصار موقت طلا را به دست گرفتند. آن ها از این طریق سود کلانی به دست آوردند. دولت وقت هم به اطلاع از این عنوان جهت کنترل بازار حجم زیادی طلا وارد بازار کرد در نتیجه زندگی بسیاری ویران شد و از آن روز به نام جمعه سیاه یاد می شود.

    هرساله به تقویم ایرانی مناسبت های جدیدی از دیگر فرهنگ‌ها در حال اضافه شدن است که پیش از این جایی نداشته هست. جمعه آخر ماه نوامبر یا نخستین جمعه آذرماه بهانه‌ای

    اما چیزی که این روزها قابل مشاهده است این است که هرساله مبالغ هنگفت زیادی با وجود این تبلیغات به جیب صاحبان برند و مارک ها ریخته می شود و فرهنگ این جمعه هرساله از کشوری به کشور دیگر می رود ولی به گفته منابع اینترنتی و فروشگاه ها ه نظر می رسد که فروشنده های بریتانیایی به اندازه سایر کشورها روی محصولاتشان تخفیف نمی دهند و خریداران بریتانیایی، به طور میانگین ۹ درصد تخفیف می گیرند. در حالی که میزان تخفیف ها در آلمان ٪۲۳، فرانسه ٪۲۶، آمریکا ٪۲۹، و در کانادا ٪۳۶ هست. در کشورما نیز چندسالی ست همگام با این کشورها فروشگاهها از چندین روز قبل جهت این روز تبلیغات می کنند و مخاطبان را تشویق می کنند که خریدهایشان را با قیمت ارزان تر در این روز انجام دهند.

    از گریم هالووین تا خرید بلک فرایدی

    واژه های کلیدی: بازار | ایرانی | کریسمس | هالووین | جشن هالووین | برگزاری مراسم | اخبار گوناگون

    از گریم هالووین تا خرید بلک فرایدی

    از گریم هالووین تا خرید بلک فرایدی


    دانلود


    دانلود فایل ها

    نویسنده : blogzz

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود رایگان کتاب از آمازون
  • تکست بوک
  • خرید کتاب انگلیسی
  • خرید کیندل آمازون
  • کتاب زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی دانشگاهی
  • باکس کتاب
  • مانگا زبان اصلی
  • قیمت چاپ کتاب PDF
  • چاپ مانگا
  • رفتن به نوار ابزار