بافت آیفون 7 پلاس آیفون 8 نمایش بازار

بافت: آیفون 7 پلاس آیفون 8 نمایش بازار ایفون 8 صفحه نمایشخمیده گوشی تازه اپل

  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

    گت بلاگز اخبار ورزشی و نتایج مسابقات دانلود مدارک طول کشید! ، کمیته صدور مجوز حرفه‌ای به نتیجه نرسید/ مهدی

    دبیر کمیته صدور مجوز حرفه‌ای فدراسیون فوتبال گفت: تلاش کردیم تمام مدارک را به صورت دقیق و طبق خواسته کنفدراسیون فوتبال آسیا بررسی کنیم ولی وقت کم آوردیم.

    دانلود مدارک طول کشید! ، کمیته صدور مجوز حرفه‌ای به نتیجه نرسید/ مهدی

    کمیته صدور مجوز حرفه ای به نتیجه نرسید/ مهدی: دانلود مدارک طول کشید!

    عبارات مهم : ایران

    دبیر کمیته صدور مجوز حرفه ای فدراسیون فوتبال گفت: تلاش کردیم تمام مدارک را به صورت دقیق و طبق خواسته کنفدراسیون فوتبال آسیا بررسی کنیم ولی وقت کم آوردیم.

    به گزارش ایسنا، سهیل مهدی راجع به جلسه چندین ساعته امروز (چهارشنبه) کمیته صدور مجوز حرفه ای کلوب های فوتبال گفت: تلاش کردیم تمام مدارک را به صورت دقیق و طبق خواسته کنفدراسیون فوتبال آسیا بررسی کنیم ولی وقت کم آوردیم. مابقی جلسه به شنبه موکول شد و بررسی ها ادامه دارد.

    دانلود مدارک طول کشید! ، کمیته صدور مجوز حرفه‌ای به نتیجه نرسید/ مهدی

    او گفت: پنج الزام مهم داریم. موارد حقوقی، مالی، ورزشی، پرسنلی و استادیوم را باید مورد بررسی قرار دهیم که ورزشی و استادیوم را بررسی کردیم. پرسشها حقوقی و مالی از اهمیت بالاتری برخوردار بودند که نرسیدیم آنها را بررسی کنیم.

    او راجع به اوضاع نفت پایتخت کشور عزیزمان ایران گفت: همان طور که گفتم هنوز اسناد مالی هیچ تیمی بررسی نشده هست. نفت هم مشابه تیم های دیگر هست. نفت در زمینه ورزشی و زیرساخت، مدارکش را ارائه کرده هست. نصف کلوب ها دارای نقاط قوت و ضعف هستند و ما نمی توانیم فعلا اظهار نظر کنیم.

    دبیر کمیته صدور مجوز حرفه‌ای فدراسیون فوتبال گفت: تلاش کردیم تمام مدارک را به صورت دقیق و طبق خواسته کنفدراسیون فوتبال آسیا بررسی کنیم ولی وقت کم آوردیم.

    دبیر کمیته صدور مجوز حرفه ای در پاسخ به این پرسش که آیا سایر تیم ها در بخش حقوقی و مالی دارای نقصان هستند که به این پرسشها ورود نکردند گفت: بحثی داریم که پوشش حداقل الزامات هست. جامعیت مدارک نشان می دهد که حداقل الزمات پوشش داده شده است است یا نه. چون هنوز بررسی ها تمام نشده کلوب ها این حق را دارند که ما راجع به آنها صحبت نکنیم.

    مهدی راجع به بدهی های مالی استقلال و پرسپولیس گفت: پرسشها مالی و مالکیتی هنوز مورد بررسی قرار نگرفته اند چون سرعت اینترنت کند است و دانلود کردن آن ها طولانی است و وقت زیادی از ما گرفت. تا شنبه نظر نهایی را اعلام می کنیم.

    عضو کمیته بدوی صدور مجوز حرفه ای راجع به این که چقدر امیدوار به حضور چهار نماینده کشور عزیزمان ایران در لیگ قهرمانان آسیا است گفت: مصاحبه هایی از طرف کلوب ها، مجامع یا افراد مسئول در کلوب ها شده است که مدارک ارزش هیچ نقصی ندارد. آن ها مدارک ارزش را ارسال کردند و ما هم مشغول بررسی آن هستیم. این که چقدر این اطلاعات درست باشد و مطابق با الزامات AFC باشد نیاز به بررسی و پیگیری دارد که اعضای حقوقی کمیته بدوی آن ها را بررسی می کنند و در روز آخر پاسخ نهایی را اعلام خواهند کرد.

    دانلود مدارک طول کشید! ، کمیته صدور مجوز حرفه‌ای به نتیجه نرسید/ مهدی

    او ادامه داد: اخیرا ایمیلی از سوی رییس کمیته صدور مجوز AFC دریافت کردیم که خواستار بررسی جدی مدارک تیم ها شده است بود چون تا به حال وقت زیادی را به ما داده بودند و ما باید عالی ترین گزینه های مان را به آن ها معرفی کنیم. پیگیری نهایی در کنفدراسیون فوتبال آسیا انجام می گیرد ولی وظیفه ما این است که عالی ترین نمایندگان مان را به AFC معرفی کنیم.

    او در پاسخ به این پرسش که آیا AFC به نمایندگان فوتبال کشور عزیزمان ایران فرجه دوباره جهت تکمیل مدارک داده است یا نه، گفت: این فرجه نیست بلکه تاکید داشتند که حتما مدارک ما را مورد بررسی قرار خواهند داد. منتظر پاسخ کمیته بدوی هستیم تا بنده به عنوان مجری، پاسخ نهایی را به مسئولان کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کنم.

    دبیر کمیته صدور مجوز حرفه‌ای فدراسیون فوتبال گفت: تلاش کردیم تمام مدارک را به صورت دقیق و طبق خواسته کنفدراسیون فوتبال آسیا بررسی کنیم ولی وقت کم آوردیم.

    مهدی راجع به ادعای وزارت ورزش مبنی بر حل پرسشها استقلال، پرسپولیس و تراکتورسازی و تصویر العمل طلبکاران این تیم ها مبنی بر این که تاکنون نه مبلغی به آن ها پرداخت شده است و نه توافقی حاصل شده است هست، اظهار کرد: به عنوان مهمی اشاره کردید. این مصاحبه در پاسخ به ادعای کلوب ها بود. ما سه مسیر مهم جهت کلوب ها قرار دادیم که بدهی های خود را پرداخت کنند. یا باید بدهی های خود را پرداخت کنند یا با شاکی پرونده توافق کنند یا در دعاوی حقوقی مانند کمیته تعیین اوضاع بازیکنان، پرونده را مورد بازبینی قرار دهند. کلوب ها را ملزم کردیم که پرونده باز و بدون بررسی نداشته باشند. من هنوز اطلاعی از اوضاع کلوب ها ندارم چون هنوز مدارک را مورد بررسی قرار نداده ایم.

    عضو کمیته صدور مجوز حرفه ای در تصویر العمل به این که آیا امکان جایگزینی ذوب آهن به جای نفت پایتخت کشور عزیزمان ایران وجود دارد؟ گفت: موضع فدراسیون فوتبال یک موضع کاملا بی طرفانه است و کمیته بدوی کاملا مستقل از کلوب ها تصمیم گیری می کند. امیدواریم اصلح ترین نمایندگان کشور عزیزمان ایران در آسیا حضور داشته باشند و این عنوان انتخابی نیست. طبق رده بندی لیگ برتر و موفقیت در تکمیل مدارک، کلوب ها به لیگ قهرمانان آسیا راه پیدا می کنند. فقط هشت تیم اول جدول، واجد شرایط حضور در لیگ قهرمانان آسیا هستند. از نظر ما کلوب نفت، قهرمان جام حذفی است و به همراه پرسپولیس، دو سهمیه اول ما را کسب می کنند. اگر مدارک ارزش کامل نباشد به ترتیب از تیم سوم تا هشتم مورد بررسی قرار می گیرند و واجد شرایط حضور در لیگ قهرمانان می شوند.

    دانلود مدارک طول کشید! ، کمیته صدور مجوز حرفه‌ای به نتیجه نرسید/ مهدی

    واژه های کلیدی: ایران | فوتبال | اخبار ورزشی و نتیجه های مسابقات


    دانلود


    دانلود فایل ها

    نویسنده : blogzz

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود رایگان کتاب از آمازون
  • تکست بوک
  • خرید کتاب انگلیسی
  • خرید کیندل آمازون
  • کتاب زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی دانشگاهی
  • باکس کتاب
  • مانگا زبان اصلی
  • قیمت چاپ کتاب PDF
  • چاپ مانگا
  • رفتن به نوار ابزار