بافت آیفون 7 پلاس آیفون 8 نمایش بازار

بافت: آیفون 7 پلاس آیفون 8 نمایش بازار ایفون 8 صفحه نمایشخمیده گوشی تازه اپل

  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

    گت بلاگز اخبار سیاسی و اجتماعی بخشی از اعتراضات اخیر بخاطر نادیده گرفتن مطالبات جوانان بود/ نمی‌توان گفت خانم

    یکی از مراجع تقلید شیعه در قم، با بیان این که جوانان کشورمان دغدغه‌ دارند، گفت: بخشی از اعتراضات اخیر بخاطر نادیده گرفتن مطالبات جوانان بود.

    بخشی از اعتراضات اخیر بخاطر نادیده گرفتن مطالبات جوانان بود/ نمی‌توان گفت خانم

    اسدالله بیات زنجانی: بخشی از اعتراضات اخیر بخاطر نادیده گرفتن مطالبات جوانان بود/ نمی توان گفت زن ها به ورزشگاه نروند

    عبارات مهم : اعتماد

    یکی از مراجع تقلید شیعه در قم، با بیان این که جوانان کشورمان دغدغه دارند، گفت: بخشی از اعتراضات اخیر بخاطر نادیده گرفتن مطالبات جوانان بود.

    به گزارش ایلنا، آیت الله اسدالله بیات زنجانی، در دیدار محمدمهدی تندگویان معاون وزیر ورزش و جوانان و فرزند شهید محمدجواد تندگویان، با تأکید بر لزوم جوان گرایی و اعتماد به جوانان، اظهار داشت: جوانان جهت همه کشور عزیزمان ایران اعتبار اند.

    بخشی از اعتراضات اخیر بخاطر نادیده گرفتن مطالبات جوانان بود/ نمی‌توان گفت خانم

    وی با بیان این که ما به جای اعتماد به آنان، حتی خواسته های مشروع ارزش را نیز نادیده گرفتیم، گفت: اعتقاد دارم بخشی از اعتراضات شکل گرفته اخیر، ناشی از همین نادیده گرفتن مطالبات جوانان بوده هست.

    این مرجع تقلید با بیان این که جوانان دغدغه دارند، خاطرنشان کرد: در همه جوامع هم همین است منتهی ما با دغدغه ها چگونه واکنش‌ها کرده ایم؟ پاسخ مناسب داده ایم؟ اگر از من سؤال کنید پاسخ خواهم داد، «خیر!»؛ برطرف دغدغه که نکرده ایم هیچ، هر روز هم به دغدغه هایشان افزوده ایم.

    یکی از مراجع تقلید شیعه در قم، با بیان این که جوانان کشورمان دغدغه‌ دارند، گفت: بخشی از اعتراضات اخیر بخاطر نادیده گرفتن مطالبات جوانان بود.

    وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اوضاع ورزش کشور، گفت: ورزش باید به سمت حرفه ای و مدرن شدن برود؛ ما پتانسل بسیار خوبی در این زمینه داریم و باید روی آن برنامه ریزی کرد؛ همین والیبال، کشتی و ورزش هایی از این دست، نشان می دهند که ما مستعدیم و اگر برنامه ریزی خوبی صورت گیرد، در دنیا حرف جهت گفتن داریم.

    آیت الله بیات زنجانی در ادامه سخنانش، بحث ورود زنان به ورزشگاه ها را مورد اشاره قرار داد و گفت: می گویند زن ها به ورزشگاه ها نروند؛ بنده عرض می کنم که ورزشگاه هم بخشی از این جامعه هست؛ نمی توان گفت زن ها در فلان خیابان نروند، چون بسترهای فرهنگی مناسبی ندارد؛ طبیعی ست که این وظیفه شما و بنده است که این بسترها را اصلاح کنیم و الا با اینجا نرو و آنجا نرو موضوعی حل نمی شود؛ و در دنیای امروز به جز اینکه خودمان را در معرض این سؤال قرار دهیم که نمی توانیم پرسشها را حل کنیم، هیچ نتیجه ای ندارد.

    وی خاطرنشان کرد: بنده امنیت را بی دغدغگی معنا می کنم؛ یعنی جوان، پیر، کودک، زن و مرد هنگامی که حس کنند که دغدغه هایشان در زندگی به حداقل رسیده، می توان گفت در آن جامعه امنیت به طور نسبی حاکم است و جامعه امنیت خاطر دارد؛ در این جامعه است که اعتماد بوجود می آید و هنگامی که اعتماد حاصل شد و آن وقت که مردم حس کردند حکومت در برطرف دغدغه های ارزش کوشیده، بعد به آن اعتماد می کنند. اعتماد که کردند حکومت هرچه گفت می پذیرند ولی اگر به خواسته ها بی توجهی شد، هر روز دغدغه ای بر دغدغه ها افزوده شد، جامعه حتی در سطحی ترین پرسشها هم که شده، از خود مخالفت بروز می دهد.

    بخشی از اعتراضات اخیر بخاطر نادیده گرفتن مطالبات جوانان بود/ نمی‌توان گفت خانم

    این مرجع تقلید در بخش دیگری از سخنان خود در ارتباط با محدود کردن اینترنت و فیلترینگ هم گفت: در دنیایی که سرعت انتقال اخبار به سرعت یک چشم به هم زدن است و این همه حساسیت هم وجود دارد، جالب است که ما در بروز رفتارهای غیرقانونی، از هم سبقت می گیریم در حالی که این واکنش‌ها ما را همگان می بینند.

    وی تصریح کرد: ما یا متوجه نیستیم که جامعه در حال رصد واکنش‌ها ماست و یا خود را به نادانی زده ایم؛ در این وقت مردم که معترض می شوند و علیه ما شعار می دهند دنبال علت می گردیم؛ این مردم همان مردم فهیم دوران انقلاب هستند؛ فرزندان همان شهدای بزرگوار دوران جنگ هستند؛ الآن آیا معترضند؟ طبیعی ست که دلیلش را باید در واکنش‌ها ما جست وجو کرد.

    یکی از مراجع تقلید شیعه در قم، با بیان این که جوانان کشورمان دغدغه‌ دارند، گفت: بخشی از اعتراضات اخیر بخاطر نادیده گرفتن مطالبات جوانان بود.

    آیت الله بیات زنجانی در ادامه با تأکید بر این که در پرسشها اعتقادی، زور جوابگو نیست، گفت: ما از نماز بالاتر نداریم، ولی آیا می توان به کسی گفت باید به زور نماز بخوانی؟ قطعا خیر؛ ذات انسان ها این زور را نمی پذیرد و طبیعی ست که نتیجه تصویر خواهد داد.

    وی در آخر سخنان خود با گرامیداشت یاد و خاطره شهید محمدجواد تندگویان، گفت: شهید تندگویان دو خصلت خاص داشت؛ یکی اینکه متخصص بود در عین متعهد؛ دوم اینکه بسیار کم توقع بود؛ اگر به تاریخ انقلاب نگاه کنیم خواهیم دید هرکدام از نیروهایی که ما از دست داده ایم، اگر هر کدام به تنهایی مانده بودند، بخش قابل توجهی از پرسشها چه بسا بوجود نمی آمد.

    بخشی از اعتراضات اخیر بخاطر نادیده گرفتن مطالبات جوانان بود/ نمی‌توان گفت خانم

    لازم به توضیح است در این دیدار، حسن عابدی مدیرکل ورزش و جوانان استان قم، عطاءالدین قاسمی مدیرکل امور اجتماعی استانداری قم، امید محدث مدیرکل دفتر هماهنگی و ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و امیرحسین آل اسحاق مدیرکل دفتر طرح های ملی جوانان نیز حضور داشتند.

    واژه های کلیدی: اعتماد | جوانان | اخبار سیاسی و اجتماعی


    دانلود


    دانلود فایل ها

    نویسنده : blogzz

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود رایگان کتاب از آمازون
  • تکست بوک
  • خرید کتاب انگلیسی
  • خرید کیندل آمازون
  • کتاب زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی دانشگاهی
  • باکس کتاب
  • مانگا زبان اصلی
  • قیمت چاپ کتاب PDF
  • چاپ مانگا
  • رفتن به نوار ابزار